Pedagoger till Viljan

Förskolan Viljan söker en förskollärare och en barnskötare till våra förskolor i Ytterby.

Vi söker dig som vill arbeta Reggio Emilia inspirerat. Du är en medforskande pedagog som ser miljön som den tredje pedagogen och arbetar med pedagogisk dokumentation. Du gillar utmaningar och vill fortsätta växa både som pedagog och person. Du är trygg i dig själv och har ett reflekterande arbetssätt. I din kommunikation är du tydlig, ärlig och arbetar med öppna frågor.

Vill du arbeta på en stimulerande arbetsplats med engagerad ledning och personal, där alla brinner för att arbeta Reggio Emilia inspirerat? Tycker du att reflektionstid ska vara schemalagd och kompetensutveckling för alla är en självklarhet? Föredrar du en naturlig utemiljö där fantasin får flöda? Tycker du om att diskutera, reflektera och påverka verksamheten framåt?

Om du svarat ja på frågorna är du välkommen att skicka din ansökan med cv till rektor@forskolanviljan.se. Vill du veta mer kan du ringa mig på 0793-318037. Skicka in din ansökan idag eller senast 26 mars.

Jag ser fram emot din ansökan!
/Christina Andersson - Rektor