Jag älskar mitt jobb!

Igår var pedagogerna på Stället helt lyriska då de fått hem ullen de hade beställt i massa olika färger. De tyckte det skulle bli så spännande att jobba med materialet tillsammans med barnen.

Idag kom tre stolta barn in på mitt rum och ville så gärna visa vad de gjort. Jag frågade om jag fick ta kort och vilka kort de ville att jag skulle lägga upp på hemsidan. De berättade hur de hade gjort, i vilken ordning och hur kul det hade varit. När jag frågade vad de skulle göra med hästarna började de spela upp en hästteater i mitt fönster. En halvtimma senare dök de upp och hämtade mig och jag och hela Björnbäret fick se en hästteater.

Det är så härligt att se engagemanget som smittar från pedagoger till barnen och till mig. Jag hoppas ni föräldrar också blir smittade.  smiley

Som sagt, jag älskar mitt jobb!